Spring School Promotion!

spring has sprung!

La primavera รจ arrivata, e la Scuola Internazionale di Pavia vuole festeggiarla assieme a voi!
A tutti coloro che si iscriveranno a uno dei nostri corsi di lingua entro il 31 Maggio offriremo il 10% di sconto sul prezzo di listino dei nostri corsi!

Spring has sprung, and here at the International School of Pavia we want to celebrate it with you!
We will offer a 10% discount on the price list to all the new clients that will buy one of our language courses before May 31!